POLITICA DE RETUR A PRODUSULUI / PRODUSELOR Tintom.ro
Returul produselor cumparate online se poate realiza conform legii in termen de 14 zile din momentul intrarii in posesie al produsului/produselor la sediul nostru sau prin curierat rapid cu costurile de transport suportate de catre cumparator, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014.
ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs! Contravaloarea comenzii se va achita prin transfer bancar in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele cu accesoriile originale ale pachetului au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator. Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur. Click pentru a descarca documentul de predare – primire Formular retur. Acesta va fi trimis in colet impreuna cu produsul/produsele returnate. Retururile fara documentul de predare – primire nu vor fi luate in considerare si valoarea platita initial nu va fi returnata cumparatorului.
Ambalajul trebuie sa fie intact iar eventualele deteriorari ale produsului pot scadea valoarea returnata cumparatorului. Cost transport retur : 25lei. In cazul livrarii prin curier rapid, va rugam verificati continutul coletului in prezenta curierului. Orice neregula va fi semnalata acestuia si in cazul produselor deteriorate, se va intocmi proces verbal “produs deteriorat la transport”.
Dupa primirea produselor retur, societatea noastra va confirma cumparatorului daca starea acestora este conforma cu politica de retur.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceasta clauza se aplica conf. definitiilor cuprinse in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
PRODUS DETERIORAT IN URMA LIVRARII DE CATRE CURIER
In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
– sa incheie proces verbal de constatare cu agentul curier (care sa contina detalii despre coletul si / sau produsele deteriorate);
– sa contacteze departamentul de garantii la numarul 0746647501 (inclusiv Whatsapp) sau prin email, recomandam poze ale ambalajului deteriorat.
Pentru livrarea prin FAN Courier, daca destinatarul observa la primire urme de deteriorare ale coletului extern si intern, se va solicita incheierea unui proces verbal de constatare in prezenta curierului. Ulterior se va inregistra de catre client / cumparator si sesizarea catre FAN Courier, prin apel telefonic la 021.9336, sau in scris, printr-un email la customer@fancourier.ro